intrebari frecvente

De unde obtin datele de acces pentru NoteInCatalog ?

Datele de acces pentru conectare la NoteInCatalog pot fi obtinute doar de la institutia de invatamant. Prin urmare, va rugam sa apelati la informaticianul sau secretariatul institutiei de invatamant de care apartineti.

Am uitat parola. Cum o pot recupera ?

Pentru astfel de situatii trebuie sa apelati la informaticianul sau secretariatul institutiei de invatamant de care apartineti si sa solicitati resetarea parolei la cea initiala.

Cum imi pot crea un cont pentru NoteInCatalog ?

Utilizatorii nu isi pot crea cont pentru NoteInCatalog. Aceste conturi se creeaza odata cu generarea bazei de date. Prin urmare, daca nu detineti datele de acces pentru NoteInCatalog trebuie sa va adresati institutiei de invatamant de care apartineti in vederea obtinerii acestora.

Cand incerc sa ma conectez la NoteInCatalog primesc mesajul
"contul pentru aceasta institutie a fost dezactivat". De ce ?

Acest mesaj apare in cazul in care institutia de invatamant, dintr-un motiv sau altul, nu se mai afla in relatie contractuala cu NoteInCatalog. Pentru remedierea acestei situatii, institutia de invatamant trebuie sa solicite utilizarea NoteInCatalog in baza unui contract valid.

Pentru alte situatii

Va rugam sa ne contactati prin e-mail la adresa suport@noteincatalog.ro sau prin intermediul modulului de mesagerie inclus in aplicatia NoteInCatalog. Va multumim !