In primul rand hai sa aflam starea contului tau de utilizator.
Introdu CNP-ul elevului, codul de siguranta pe care il vezi si apasa butonul Verifica.

Verificarea contului de elev

 
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA code
 
 

Intrebari frecvente

  • Am telefon Android sau iPhone si am activat contul conform instructiunilor primite prin SMS. Ce se intampla mai departe?

    Iti poti instala aplicatia NoteInCatalog pentru parinti din MagazinPlay sau AppStore si poti adauga elevul in aplicatie utilizand CNP-ul acestuia si parola initiala 1234. Astfel vei avea acces permanent la catalogul electronic si vei primi mesaje in timp real atunci cand o nota, o absenta, un mesaj sau un element de conduita sunt completate la copilul tau. La prima utilizare, aplicatia iti va solicita schimbarea parolei cu una din minim 7 caractere cunoscuta doar de tine. Poti utiliza NoteInCatalog pentru parinti pe mai multe telefoane simultan. Poti primi mesajele de la profesori si le poti raspunde acestora sau poti initia chiar tu un mesaj catre oricare din profesori. Daca ceva nu functioneaza atunci cand incerci sa definesti elevul in aplicatie, utilizeaza VERIFICAREA CONTULUI DE ELEV din partea de sus a acestei pagini pentru a verifica starea contului si a parolei.

  • Nu am telefon Android sau iPhone si am activat contul conform instructiunilor primite prin SMS. Ce se intampla mai departe?

    Verifica adresa de e-mail si numarul de telefon pe care le ai setate la contul tau, conectandu-te la www.noteincatalog.ro. Alege judetul si institutia de invatamant si utilizeaza CNP-ul elevului si parola contului pentru a accesa aplicatia. Daca nu cunosti parola, utilizeaza VERIFICAREA CONTULUI DE ELEV din partea de sus a acestei pagini si vei afla starea contului si a parolei. Dupa ce intri in catalogul electronic, sub numele elevului vei regasi adresa de e-mail si numarul de telefon inregistrate la contul tau.
    Sunt corecte informatiile?
    Daca sunt corecte,
    atunci in fiecare sambata vei primi un SMS cu rezumatul saptamanii incheiate si in fiecare zi in care profesorii completeaza note, absente, mesaje sau elemente de conduita, vei primi seara in jurul orei 20.00 prin e-mail, informare pentru elementele noi completate la copilul tau. Asigura-te ca aceste mesaje nu intra in SPAM sau Junk. Daca se intampla asa, seteaza adresa noteincatalog@mesaje.noteincatalog.ro ca adresa sigura si vor ajunge in Inbox.
    Daca nu sunt corecte, atunci solicita schimbarea adresei de mail si/sau a nuamrului de telefon la contul tau, adresandu-te institutiei de invatamant; scoala trebuie sa solicite catre noi aceste schimbari in numele tau.

  • Cum imi pot face cont pe catalogul electronic? Ce user si parola folosesc ca sa ma conectez la catalogul electronic?

    Conturile de utilizator se genereaza automat la implementarea bazei de date pentru institutia de invatamant. Daca ai fost anuntat de catre unitatea de invatamant ca s-a implementat catalogul electronic NoteInCatalog, atunci contul tau este creat deja. Numele de utilizator este chiar CNP-ul elevului iar parola initiala este 1234. La prima utilizare, NoteInCatalog iti va solicita schimbarea parolei cu una cunoscuta doar de tine.

  • De ce nu primesc informari prin aplicatia pentru smartphone NoteInCatalog pentru parinti?

    Informarile se transmit catre tine imediat ce sunt inregistrate informatii noi pe server, cu conditia ca profesorii sa completeze aceste informatii noi la copilul tau.
    Daca nu se intampla acest lucru, NoteInCatalog nu are ce sa iti trimita.
    Daca insa, in aplicatia NoteInCatalog pentru parinti vezi informatii noi dar aplicatia nu te notifica atunci cand sunt inregistrate, atunci notificarile sunt oprite din telefonul tau si trebuie sa pornesti aceste notificari din telefon, tu sau un reprezentant al retelei de telefonie mobila pe care o utilizezi.

  • De ce nu primesc mesajele prin e-mail? Verificarea contului imi spune ca este setat corespunzator si ca ar trebui sa le primesc.

    Pentru a verifica adresa de e-mail pe care o ai setata la contul tau, conecteaza-te la www.noteincatalog.ro, alege judetul si institutia de invatamant si utilizeaza CNP-ul elevului si parola contului pentru a accesa aplicatia. Dupa ce intri in catalogul electronic, sub numele elevului vei regasi adresa de e-mail si numarul de telefon inregistrate la contul tau.
    Este corecta adresa de e-mail?
    Daca este corecta,
    atunci in fiecare zi in care profesorii completeaza note, absente, mesaje sau elemente de conduita, vei primi seara in jurul orei 20.00 prin e-mail, informare pentru elementele noi completate la copilul tau. Asigura-te ca aceste mesaje nu intra in SPAM sau Junk. Daca se intampla asa, seteaza adresa noteincatalog@mesaje.noteincatalog.ro ca adresa sigura si vor ajunge in Inbox.
    Daca nu este corecta, atunci solicita schimbarea adresei de mail la contul tau, prin trimiterea unui SMS la 0799599599 cu CNP-ul elevului si noua adresa de e-mail. SMS-ul trebuie trimis de pe numarul de telefon inregistrat la contul tau, numar de telefon pe care l-ai vazut mai devreme cand ai accesat contul tau NoteInCatalog. Daca nu ai acces la numarul de telefon care apare inregistrat la contul tau, singura varianta de rezolvare este sa te adresezi institutiei de invatamant si sa ne solicite institutia de invatamant sa facem schimbarea.

  • De ce nu primesc mesajele prin SMS? Verificarea contului imi spune ca este setat corespunzator si ca ar trebui sa le primesc.

    Pentru a verifica numarul de telefon pe care il ai setat la contul tau, conecteaza-te la www.noteincatalog.ro, alege judetul si institutia de invatamant si utilizeaza CNP-ul elevului si parola contului pentru a accesa aplicatia. Dupa ce intri in catalogul electronic, sub numele elevului vei regasi adresa de e-mail si numarul de telefon inregistrate la contul tau.
    Este numarul de telefon corect ?
    Daca este corect,
    atunci in fiecare sambata, in jurul orei 09.00, vei primi un SMS cu rezumatul saptamanii incheiate, atata timp cat profesorii completeaza informatii noi la copilul tau. Acest rezumat va contine notele primite de elev si numarul de absente inregistrate pentru saptamana respectiva. Daca nu primesti acest SMS este posibil ca receptia SMS-urilor de la NoteInCatalog sa fie blocata in telefonul tau. De-a lungul timpului, anumiti elevi mai nastrusnici au recurs la blocarea receptiei de SMS de la NoteinCatalog pe telefonul parintilor pentru ca acestia sa nu afle situatia scolara reala. Daca banuiesti ca este asa, adreseaza-te celui mai apropiat reprezentant al retelei de telefonie mobila din care faci parte pentru a debloca receptia de SMS.
    Daca nu este corect, atunci solicita schimbarea numarului de telefon la contul tau prin trimiterea unui SMS la 0799599599 cu CNP-ul elevului si noul numar de telefon. SMS-ul trebuie trimis de pe numarul de telefon inregistrat la contul tau, numar de telefon pe care l-ai vazut mai devreme cand ai accesat contul tau NoteInCatalog. Daca nu ai acces la numarul de telefon care apare inregistrat la contul tau, singura varianta de rezolvare este sa te adresezi institutiei de invatamant si sa ne solicite institutia de invatamant sa facem schimbarea.

  • Am observat o greseala de tipar in numele elevului.

    Sistemele informatice se intampla sa se incurce uneori din cauza diacriticelor. Nu este nici o problema, te rugam doar sa ne semnalezi acest lucru la adresa de e-mail ajutor@noteincatalog.ro si vom corecta imediat.

  • Cand ma conectez la aplicatie si cand primesc informarile, le primesc pe ale altui elev.

    Unitatea de invatamant ne pune la dispozitie informatiile care stau la baza realizarii conturilor de acces. In istoricul de 7 ani al NoteInCatalog, am avut o singura data pana acum, surpriza ca institutia de invatamant sa strecoare anumite erori in aceste date pe care ni le-a pus la dispozitie. Daca totusi te afli intr-o astfel de situatie anunta-ne la ajutor@noteincatalog.ro si vom lua legatura cu scoala pentru a realiza corecturile necesare.

  • De ce sunt preturi diferite pentru implementarea aplicatiei? De ce pe site scrie 30 lei/elev si eu trebuie sa ma abonez cu plata prin SMS sau prin banca la un pret mai mare?

    NoteInCatalog se implementeaza in trei variante diferite in functie de decizia factorilor implicati in procesul de implementare. Unele institutii aleg sa achite din bugetul propriu si atunci am creat pentru aceste institutii varianta SMART, altele apeleaza la Asociatia de parinti, iar parintii aleg sa achite aceasta implementare prin Asociatia de parinti si am creat pentru acest caz varianta COMPLETE, iar in cazul in care factorii decizionali nu se pot pune de acord asupra acestei achizitii dar institutia de invatamant doreste sa beneficieze de aceasta platforma de management educational exista varianta FREE, varianta in care unitatea poate utiliza aplicatia cu toate functiile disponibile iar parintii care doresc sa acceseze informatiile isi activeaza contul platind prin SMS sau prin banca, conform instructiunilor disponibile la sectiunea Activare cont pe www.noteincatalog.ro.

  • Situatia pe care o intampin nu este explicata in lista de intrebari existenta. Ce fac in continuare?

    Este posibil sa nu fi acoperit toate situatiile care pot apare in utilizarea aplicatiei.
    Ai verificat contul tau?
    Daca nu, o poti face in partea de sus a acestei pagini. Introdu CNP-ul elevului si codul de securitate si vei afla starea contului tau, starea parolei pentru acest cont si facilitatile de care beneficiaza contul tau. Daca nu gasesti explicatia pentru situatia in care te regasesti scrie-ne la ajutor@noteincatalog.ro. Nu uita sa ne indici CNP-ul elevului si sa ne faci o scurta descriere a situatiei in care te afli.
    Iti multumim!
    Echipa NoteInCatalog

Esti utilizatorul

care viziteaza aceasta pagina.
Speram ca ai gasit rezolvarea la situatia pe care ai intampinat-o in utilizarea NoteIncatalog.
Iti multumim si iti uram o zi cat mai placuta si numai note bune!