Ai obtinut numele de utilizator?

Daca nu, atunci trimite prin SMS, la 0799 599 599, numele de familie al elevului, de pe numarul de telefon care e inregistrat la secretariat.
Vei primi inapoi numele de utilizator si o parola temporara.

Verificarea contului de elev

 
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA code
 
 

Intrebari frecvente

  • Ce trebuie sa fac pentru a folosi NoteInCatalog pe un telefon Android sau pe un iPhone?

    Iti poti instala aplicatia NoteInCatalog pentru parinti din MagazinPlay sau AppStore si poti adauga elevul in aplicatie flosind numele de utilizator si parola primite prin SMS. Astfel vei avea acces permanent la catalogul electronic si vei primi mesaje in timp real atunci cand o nota, o absenta, un mesaj sau un element de conduita sunt completate la copilul tau. La prima utilizare, aplicatia iti va solicita schimbarea parolei cu una din minim 7 caractere cunoscuta doar de tine. Poti utiliza NoteInCatalog pentru parinti pe mai multe telefoane simultan. Poti primi mesajele de la profesori si le poti raspunde acestora sau poti initia chiar tu un mesaj catre oricare din profesori. Daca ceva nu functioneaza atunci cand incerci sa adaugi elevul in aplicatie, utilizeaza VERIFICAREA CONTULUI DE ELEV din partea de sus a acestei pagini pentru a verifica starea contului.
    Elevul, daca are un telefon Android sau un iPhone, poate instala NoteInCatalog pentru elevi si poate folosi numele de utilizator si parola temporara primita de tine prin SMS; nu i se va cere sa schimbe parola, va folosi intotdeauna parola temporara pe care tu o primesti prin SMS atunci cand initiezi contul sau atunci cand iti resetezi parola.

  • Nu am telefon Android sau iPhone. Cum voi utiliza NoteInCatalog?

    Verifica adresa de e-mail si numarul de telefon pe care le ai setate la contul tau, conectandu-te la www.noteincatalog.ro.; alege judetul si institutia de invatamant si foloseste numele de utilizator si parola temporara primite la initializarea contului pentru a accesa aplicatia. Dupa ce intri in catalogul electronic, sub numele elevului vei regasi adresa de e-mail si numarul de telefon inregistrate la contul tau.
    Sunt corecte informatiile?
    Daca sunt corecte,
    atunci, in fiecare zi in care profesorii completeaza note, absente, mesaje sau elemente de conduita, vei primi seara in jurul orei 20.00 prin e-mail, informare pentru elementele noi completate la copilul tau. Asigura-te ca aceste mesaje nu intra in SPAM sau Junk. Daca se intampla asa, seteaza adresa noteincatalog@mesaje.noteincatalog.ro ca adresa sigura si vor ajunge in Inbox.
    Daca nu sunt corecte, atunci solicita schimbarea adresei de mail si/sau a numarului de telefon la contul tau, adresandu-te institutiei de invatamant; scoala trebuie sa solicite catre noi aceste schimbari in numele tau.
    Iti poti activa si receptia prin SMS a rezumatului saptamanii incheiate si vei primi sambata cate un mesaj cu notele inregistrate la copilul tau si cu numarul de absente. Poti activa aceasta optiune pe cont urmand instructiunile disponibile la www.noteincatalog.ro, sectiunea ACTIVARE CONT - SMS la cont activ.

  • Cum imi pot face cont pe catalogul electronic? Ce user si parola folosesc ca sa ma conectez la catalogul electronic?

    Conturile de utilizator se genereaza automat la implementarea bazei de date pentru institutia de invatamant. Daca ai fost anuntat de catre unitatea de invatamant ca s-a implementat catalogul electronic NoteInCatalog, atunci contul tau este creat deja.
    Trimite numele de familie al elevului, prin SMS, la 0799 599 599. Vei primi inapoi un mesaj cu numele de utilizator si o parola temporara.
    ATENTIE! SMS-ul trebuie trimis de pe numarul de telefon inregistrat la secretariat.
    La prima utilizare, NoteInCatalog iti va solicita schimbarea parolei cu una cunoscuta doar de tine; pastreaza numele de utilizator si parola temporara primita pentru ca aceste informatii vor fi folosite de elev in aplicatia NoteInCatalog pentru elevi.

  • De ce nu primesc informari prin aplicatia pentru smartphone NoteInCatalog pentru parinti?

    Informarile se transmit catre tine imediat ce sunt inregistrate informatii noi pe server, cu conditia ca profesorii sa completeze aceste informatii noi la copilul tau.
    Daca nu se intampla acest lucru, NoteInCatalog nu are ce sa iti trimita.
    Daca insa, in aplicatia NoteInCatalog pentru parinti vezi informatii noi dar aplicatia nu te notifica atunci cand sunt inregistrate, atunci notificarile sunt oprite din telefonul tau si trebuie sa pornesti aceste notificari din telefon, tu sau un reprezentant al retelei de telefonie mobila pe care o utilizezi.

  • De ce nu primesc mesajele prin e-mail? Verificarea contului imi spune ca este setat corespunzator si ca ar trebui sa le primesc.

    Pentru a verifica adresa de e-mail pe care o ai setata la contul tau, conecteaza-te la www.noteincatalog.ro, alege judetul si institutia de invatamant si foloseste numele de utilizator si parola pentru a accesa aplicatia. Dupa ce intri in catalogul electronic, sub numele elevului vei regasi adresa de e-mail si numarul de telefon inregistrate la contul tau.
    Este corecta adresa de e-mail?
    Daca este corecta,
    atunci in fiecare zi in care profesorii completeaza note, absente, mesaje sau elemente de conduita, vei primi seara in jurul orei 20.00 prin e-mail, informare pentru elementele noi completate la copilul tau. Asigura-te ca aceste mesaje nu intra in SPAM sau Junk. Daca se intampla asa, seteaza adresa noteincatalog@mesaje.noteincatalog.ro ca adresa sigura si vor ajunge in Inbox.
    Daca nu este corecta, atunci solicita schimbarea adresei de mail la contul tau, prin trimiterea unui SMS la 0799599599 cu numele de utilizator si noua adresa de e-mail. SMS-ul trebuie trimis de pe numarul de telefon inregistrat la contul tau, numar de telefon pe care l-ai vazut mai devreme cand ai accesat contul tau NoteInCatalog. Daca nu ai acces la numarul de telefon care apare inregistrat la contul tau, singura varianta de rezolvare este sa te adresezi institutiei de invatamant si sa ne solicite institutia de invatamant sa facem schimbarea.

  • De ce nu primesc mesajele prin SMS? Verificarea contului imi spune ca este setat corespunzator si ca ar trebui sa le primesc.

    Pentru a verifica numarul de telefon pe care il ai setat la contul tau, conecteaza-te la www.noteincatalog.ro, alege judetul si institutia de invatamant si numele de utilizator si parola contului pentru a accesa aplicatia. Dupa ce intri in catalogul electronic, sub numele elevului vei regasi adresa de e-mail si numarul de telefon inregistrate la contul tau.
    Este numarul de telefon corect ?
    Daca este corect,
    atunci in fiecare sambata, in jurul orei 09.00, vei primi un SMS cu rezumatul saptamanii incheiate, atata timp cat profesorii completeaza informatii noi la copilul tau. Acest rezumat va contine notele primite de elev si numarul de absente inregistrate pentru saptamana respectiva. Daca nu primesti acest SMS este posibil ca receptia SMS-urilor de la NoteInCatalog sa fie blocata in telefonul tau. De-a lungul timpului, anumiti elevi mai nastrusnici au recurs la blocarea receptiei de SMS de la NoteinCatalog pe telefonul parintilor pentru ca acestia sa nu afle situatia scolara reala. Daca banuiesti ca este asa, adreseaza-te celui mai apropiat reprezentant al retelei de telefonie mobila din care faci parte pentru a debloca receptia de SMS.
    Daca nu este corect, atunci solicita schimbarea numarului de telefon la contul tau prin trimiterea unui SMS la 0799599599 cu numele de utilizator si noul numar de telefon. SMS-ul trebuie trimis de pe numarul de telefon inregistrat la contul tau, numar de telefon pe care l-ai vazut mai devreme cand ai accesat contul tau NoteInCatalog. Daca nu ai acces la numarul de telefon care apare inregistrat la contul tau, singura varianta de rezolvare este sa te adresezi institutiei de invatamant si sa ne solicite institutia de invatamant sa facem schimbarea.

  • Am observat o greseala de tipar in numele elevului.

    Sistemele informatice se intampla sa se incurce uneori din cauza diacriticelor. Nu este nici o problema, te rugam doar sa ne semnalezi acest lucru la adresa de e-mail ajutor@noteincatalog.ro si vom corecta imediat.

  • De ce sunt modele diferite pentru implementarea si plata aplicatiei?

    NoteInCatalog se implementeaza in doua variante diferite in functie de decizia factorilor implicati in procesul de implementare. Unele institutii aleg sa achite din bugetul propriu sau cu sprijin de la Asociatia de parinti si am pregatit pentru acest scenariu varianta SMART, iar in cazul in care factorii decizionali nu se pot pune de acord asupra acestei achizitii dar institutia de invatamant doreste sa beneficieze de aceasta platforma de management educational exista varianta FREE, varianta in care unitatea poate utiliza aplicatia cu toate functiile disponibile iar parintii care doresc sa acceseze informatiile isi activeaza contul platind prin SMS, conform instructiunilor disponibile la sectiunea ACTIVARE CONT pe www.noteincatalog.ro.

  • Situatia pe care o intampin nu este explicata in lista de intrebari existenta. Ce fac in continuare?

    Este posibil sa nu fi acoperit toate situatiile care pot apare in utilizarea aplicatiei.
    Ai verificat contul tau?
    Daca nu, o poti face in partea de sus a acestei pagini. Introdu numele de utilizator primit prin SMS si codul de securitate si vei afla starea contului tau si facilitatile de care beneficiaza contul tau. Daca nu gasesti explicatia pentru situatia in care te regasesti scrie-ne la ajutor@noteincatalog.ro. Nu uita sa ne indici numele de utilizator si sa ne faci o scurta descriere a situatiei in care te afli.
    Iti multumim!
    Echipa NoteInCatalog

Esti utilizatorul
free counter
care viziteaza aceasta pagina.
Speram ca ai gasit rezolvarea la situatia pe care ai intampinat-o in utilizarea NoteIncatalog.
Iti multumim si iti uram o zi cat mai placuta si numai note bune!