Inainte de a ne trimite o sesizare urmareste raspunsurile la cele mai des intalnite intrebari.
Peste 95% dintre utilizatori gasesc informatia de care au nevoie aici!

  • Ce trebuie sa fac pentru a folosi NoteInCatalog pe un telefon Android sau pe un iPhone?
    Instaleaza aplicatia NoteInCatalog pentru parinti din MagazinPlay, AppStore sau AppGallery; aplicatia poate fi utilizata de ambii parinti cu aceleasi date de acces.
    Vei avea acces permanent la catalogul electronic si vei primi mesaje in timp real atunci cand o nota, o absenta, un mesaj sau un element de conduita sunt completate la copilul tau.
    Poti primi mesaje de la profesori si le poti raspunde acestora sau poti initia chiar tu un mesaj catre oricare din profesori.
    Elevul, daca are un telefon Android sau un iPhone, poate instala NoteInCatalog pentru elevi.

  • Nu am telefon Android sau iPhone. Cum voi utiliza NoteInCatalog?

    Poti utiliza NoteInCatalog de la orice calculator conectat la internet, accesand www.noteincatalog.ro, alegand judetul si institutia la care invata copilul tau.

  • Cum pot obtine datele de acces pentru contul de parinte?

    Pentru a obtine datele de acces vei fi directionat pe pagina care iti va permite sa obtii aceste date, dar, mai intai, este bine sa stii care sunt pasii pe care ii vei urma:
    1.vei introduce numele de familie al elevului, fara diacritice, adica fara ă,î,ș,ț,â. Daca numele de familie este BÎCU, vei scrie BICU.
    2.vei introduce numarul de telefon mobil inregistrat la scoala; trebuie sa ai la indemana telefonul pentru ca vei primi un cod de validare prin SMS, pe care pe care il vei utiliza pentru confirmarea telefonului
    3.vei introduce o adresa de e-mail pe care vei primi datele de acces; trebuie sa ai acces la aceasta adresa de e-mail pentru ca vei primi un cod de validare pe adresa de e-mail introdusa, pe care il vei utiliza pentru confirmarea adresei de e-mail
    4.dupa ce vei confirma telefonul si adresa de e-mail prin introducerea codurilor pe care ti le vom trimite, vei primi numele de utilizator si parolele de parinte si elev; daca ai mai multi copii cu acelasi nume de familie si care au acelasi numar de telefon la cont, vei primi datele de acces pentru toti.

    Apasa AICI pentru a accesa pagina prin care poti afla datele de acces.

  • Cum pot obtine datele de acces pentru contul de elev?

    Doar parintele poate obtine datele de acces ale contului de elev; trebuie sa urmeze pasii de la punctul anterior si va obtine datele de acces pentru ambele conturi: cel de parinte si cel de elev.

  • Cand incerc sa utilizez contul de parinte aplicatia imi spune ca este INACTIV. De ce?

    Unele unitati de invatamant au ales ca plata serviciului NoteInCatalog sa fie realizata prin SMS de catre parinti.
    Pentru a utiliza NoteInCatalog trebuie sa iti activezi contul astfel, adica sa trimiti un SMS la un numar scurt si astfel sa realizezi plata serviciului si sa activezi contul. Aceasta plata va aparea direct in factura de mobil.
    Apasa AICI pentru a accesa informatiile de care ai nevoie pentru activarea serviciului prin SMS.

  • Cand utilizez contul de elev nu am acces la note si absente. De ce?

    Daca in aplicatia de mobil nu ai sectiunea de Note si Absente sau daca in aplicatia web nu ai sectiunea Catalog, atunci contul tau de utilizator este INACTIV si ai acces doar la alte functii ale aplicatiei, mai putin Note si Absente.
    Poti activa contul, tu sau parintele tau, conform informatiilor de la punctul anterior.

  • Am incercat sa obtin datele de acces dar nu imi recunoaste numarul de telefon. Ce pot face?

    Exista situatii in care unitatea de invatamant ne-a transmis un alt numar de telefon pentru copilul tau, poate unul mai vechi pe care l-ai avut mai demult, poate numarul celuilalt parinte, poate unul gresit sau poate nu a transmis nici un numar de telefon.
    Pentru a efectua o schimbare de numar la un cont de utilizator, avem nevoie de o solicitare in acest sens din partea scolii; vorbeste cu dirigintele, invatatorul sau secretariatul; ei ne pot trimite aceasta solicitare.
    DOAR un reprezentant al scolii poate solicita schimbarea unui numar de telefon la un cont.

  • Nu am primit date de acces pentru toti copiii mei. De ce?

    Fiecare copil are un cont la care este anexat numarul de telefon.
    Exista posibilitatea ca, la un copil sa fie numarul unuia dintre parinti, iar la celalalt sa fie numarul celuilalt parinte, in functie de cum ne-a transmis scoala aceste informatii.
    Incearca sa obtii datele de acces utilizand numarul celuilalt parinte; daca nici asa nu reusesti atunci, inseamna ca scoala nu ne-a trimis numarul de telefon sau ne-a trimis un numar de telefon gresit.
    Solicita la secretariat, diriginte sau invatator sa ne trimita o cerere de corectare a numarului de telefon la cont; vom corecta numarul DOAR in baza unei solicitari primite de la un reprezentant al scolii.

  • Nu mai stiu parola contului. Cum o pot reseta?

    Cand incerci sa te conectezi la aplicatie ai posibilitatea de a alege AM UITAT PAROLA. Utilizeaza aceasta functie si vei primi linkuri de resetare a parolei de parinte si elev prin e-mail.

  • La contul meu este inregistrata o adresa de e-mail gresita sau la care nu mai am acces. Cum o pot schimba?

    Astfel de modificari pot fi realizate DOAR daca solicitarea vine din partea secretariatului sau a dirigintelui/invatatorului. Spune-le acestora sa ne trimita o cerere prin care sa modificam adresa ta de e-mail cu noua adresa de mail pe care vrei sa o utilizezi in relatia cu NoteInCatalog.

  • Am instalat aplicatia pe mobil. De ce nu apare nici o materie pe care o studiaza copilul meu?

    In aplicatia de mobil vor aparea doar materiile la care profesorii au adaugat note sau absente. Pe masura ce acestia vor adauga note sau absente pentru copilul tau, le vei putea vizualiza in aplicatie.

  • De ce nu vad toate materiile care se studiaza la clasa copilului meu?

    Daca utilizezi NoteInCatalog pe un telefon sau o tableta, vei vizualiza doar materiile la care profesorii au completat note sau absente; atunci cand profesorii vor adauga note sau absente la materii, acestea vor aparea in aplicatie.
    Daca utilizezi NoteInCatalog pe un calculator si nu vizualizezi toate materiile, inseamna ca profesorii care predau la clasa nu si-au configurat inca conturile; imediat ce acestia si le vor configura, materiile vor aparea in catalog.

  • De ce nu primesc informari prin aplicatia pentru smartphone NoteInCatalog pentru parinti?

    Informarile se transmit catre tine imediat ce sunt inregistrate informatii noi pe server, cu conditia ca profesorii sa completeze aceste informatii noi la copilul tau.
    Daca nu se intampla acest lucru, NoteInCatalog nu are ce sa iti trimita.
    Daca insa, in aplicatia NoteInCatalog pentru parinti vezi informatii noi dar aplicatia nu te notifica atunci cand sunt inregistrate, atunci notificarile sunt oprite din telefonul tau si trebuie sa pornesti aceste notificari din telefon, tu sau un reprezentant al retelei de telefonie mobila pe care o utilizezi.

  • De ce nu primesc notele, absentele si mesajele prin e-mail?

    NoteInCatalog iti trimite e-mail-uri, in fiecare seara, cu informatiile noi completate de profesori la copilul tau, in cazul in care nu utilizezi aplicatia mobila NoteInCatalog pentru parinti.
    Astfel, chiar daca nu ai un smartphone pe care sa utilizezi NoteInCatalog, vei fi permanent la curent cu ce se intampla la scoala, daca ai parcurs pasii de la punctul 1 si ai inregistrat adresa ta de e-mail la cont.

  • De ce nu primesc mesajele prin SMS?

    Aceasta optiune nu este valabila pentru toate unitatile de invatamant! Te poti informa la unitatea de invatamant daca ar trebui sa primesti SMS-uri sau nu.
    Daca unitatea de invatamant are optiunea de SMS saptamanal activata, atunci vei primi un SMS cu rezumatul saptamanii incheiate, atata timp cat profesorii completeaza informatii noi la copilul tau. Acest rezumat va contine notele primite de elev si numarul de absente inregistrate pentru saptamana respectiva. Daca nu primesti acest SMS este posibil ca receptia SMS-urilor de la NoteInCatalog sa fie blocata in telefonul tau. De-a lungul timpului, anumiti elevi mai nastrusnici au recurs la blocarea receptiei de SMS de la NoteinCatalog pe telefonul parintilor pentru ca acestia sa nu afle situatia scolara reala. Daca banuiesti ca este asa, adreseaza-te celui mai apropiat reprezentant al retelei de telefonie mobila din care faci parte pentru a debloca receptia de SMS.
    Nu se vor trimite SMS-uri catre parintii care utilizeaza aplicatia mobila NoteInCatalog pentru parinti deoarece acestia primesc notificari in timp real atunci cand note, absente sau alte elemente sunt adaugate in catalogul electronic.

  • Am observat o greseala de tipar in numele elevului.

    Sistemele informatice se intampla sa se incurce uneori din cauza diacriticelor. Nu este nici o problema, te rugam doar sa ne semnalezi acest lucru prin formularul de sesizare disponibil AICI si vom corecta imediat.

  • Situatia pe care o intampin nu este explicata in lista de intrebari existenta. Ce fac in continuare?

    Este posibil sa nu fi acoperit toate situatiile care pot aparea in utilizarea aplicatiei.
    Daca te afli intr-o situatie pe care nu am explicat-o in aceasta pagina, apasa AICI pentru a ne scrie detalii despre situatia intampinata, pentru a te ajuta cat mai repede sa poti utiliza NoteInCatalog asa cum te astepti!

Esti utilizatorul
free counter
care viziteaza aceasta pagina.
Speram ca ai gasit rezolvarea la situatia pe care ai intampinat-o in utilizarea NoteIncatalog.
Iti multumim si iti uram o zi cat mai placuta si numai note bune!